Nákupy

Pod tíhou začínajících letních výprodejů (ano, již začal ráj slev), jsem se rozhodla pozastavit ještě nad jedním velmi populárním tématem, které je aktuální, a přesto jej lze přenést překvapivě do doby kamenné. Téma nákupů vám jistě minimálně něco nebo někoho připomene.

Žena se obléká podle počasí, ročního období, módy, svého barevného typu, podle toho kam jde, jaký ze sebe má pocit, s kým se má sejít a co bude dělat. Muž prostě jen přičichne k oblečení, které včera přehodil přes křeslo. Poměrně s nadsázkou řečeno, nicméně muž si dokáže koupit 2 obleky, tři košile, kravatu, boty a pásek za méně než deset minut. Důvodem je, že nakupování jako takové jej přímo stresuje. Vysvětlením z pravěké minulosti je, že muž co nejrychleji zabije svoji kořist a ještě rychleji ji odtáhne domů!

Zcela jasným opakem je samozřejmě žena! Ta, se díky nakupování stresu zbavuje, a co teprve pokud nakupuje s dobrou kamarádkou! Ženy nakupují stejným způsobem, jako jejich dávné předchůdkyně. Ty někdy vyrazily na dlouhou dobu – celý den, ven se skupinou jiných žen a vydaly se na místo, kde podle tvrzení některé z nich rostly chutné plody. Není třeba mít konkrétní cíl či směr a dokonce ani časový limit není důležitý. Ženy trávily a tráví den touláním, nestrukturovaným způsobem, zkoumají, očichávají, ohmatávají a ochutnávají všechny zajímavé věci, které najdou a zároveň spolu hovoří o tématech vzájemně nesouvisejících.

Pro muže je tato představa zcela nepřijatelná, zvláště pak pokud žena domů nepřinese žádnou „kořist“, i přesto, že jejím hledáním promarnila takového času, třeba i celý den. Bylo prokázáno, že mužova trpělivost při nákupech se pohybuje okolo 30 minut. V případě, že jdou například vánoční dárky nakupovat dva muži a pomineme-li, že se tak děje několik hodin před jejich přímým rozdáním, je velmi pravděpodobné, že za celou dobu spolu nepromluví nebo jen minimálně, na rozdíl od dvou nakupujících žen, kde je situace přesně opačná.

Žena si ráda zkouší nejrůznější oblečení, protože to odpovídá struktuře jejího mozku. Ten je plný jejích pocitů, emocí a nálad a každé oblečení zdůrazňuje některou z nich. Už nejmenší holčičky se parádí a převlékají do maminčiných šatů a dostávají se tak do pomyslně starší role. Pro dospělou, ale i dospívající ženu je nakupování něco jako mluvení. Ženy nakupování těší, a to i přesto, že si třeba nic nekoupí, z takového nákupu, který dlouho trvá a na konec vlastně nevede k žádnému cíly, jsou muži naprosto negativně konsternováni. Důvod? Muž musí mít cíl! Je to přece lovec, jeho záměrem je, co nejdříve ulovit potravu a co nejrychleji ji odtáhnout domů. Na rozdíl od žen, většina mužů nedokáže vkusně kombinovat vzorky a střihy. Tímto způsobem lze prý vystopovat, který muž žije sám nebo který má domu matku či partnerku v roli osobní stylistky. 

Nebo je to možná muž, který čte NICE magazine.cz a umí se tedy orientovat v módě, ví co se nosí, kde je jaká party, zná nejlepší recepty na nejlepší pochutiny, ví co právě běží v kině, kam vyrazit na nejlepší dovolenou a mnoho dalšího. Ví, že vše co se lifestylového světa týče najde pohromadě tady u nás;-)

Krásné léto a hodně sluníčka v srdci i na obloze přeje Pavlína

A jakou trpělivostí je na nákupech obdařen váš partner? Nebo ho raději necháváte doma? Napište mi jak to máte ve vašem vztahu s nákupama právě vy. Budu se těšit na reakce.

prusenovska@inspirovanikrasou.cz

 

SOUTĚŽ:
Z vašich reakcí vybereme každý týden jednoho, kterého odměníme hodnotnou cenou. Těšit se můžete na vouchery na masáže, lekce Salsy, kosmetiku a další...

 

 

 

 

Autor: P. Prusenovská (šéfredaktorka)
Další články ze sekce EDITORIÁL
Datum: 19.07.2011

 
 

WOMENHOUSE.cz
Portál výhradně jen pro ženy…

CINEMAHOUSE.cz
Portál o filmových novinkách.

CELEBRITYHOUSE.cz
Dění z českého showbyznysu...

MENHOUSE.cz
Portál pro muže...

GOLFMAGAZINE.cz
Web plný golfu..

HOTELHOUSE.cz
Portál o hotelech, pensionech a spa resortech

BOOKHOUSE.cz
Portál nejen o knihách a časopisech

KIDSHOUSE.cz
Portál pro děti a jejich rodiče...

HOMEMAGAZINE.cz
Vše pro dům, byt a zahradu…

BeachSwan.com
Exkluzivní plážové outfity...

NejlepsiKavarny.cz
Zkoušíme za vás nejlepší kavárny nejen v Praze…

zpět Úvod / EDITORIÁL / Nákupy

Aktuální číslo:
CARS HOUSE 2019

Kalendář akcí

Dnes je 18. listopadu 2019, svátek má Romana.

Nejbližší akce:

>>> další akce

MENHOUSE.cz
Portál pro muže...

INSPIROVANIKRASOU.cz
modeling-stylový portál

LUXUSNIPLAZE.cz
Nejkrásnější pláže a destinace.

LUXURYHOUSE.cz
Svět luxusu, módy a doplňků...

CARSHOUSE.cz
Vše o autech... A nejen o nich.

BeachSwan.com
Exkluzivní plážové outfity...

GASTROHOUSE.cz
Portál o moderní gastronomii...

ŠéfredaktorZaVolantem.cz
Osobní blog "motoristického novináře"...

CINEMAHOUSE.cz
Portál o filmových novinkách.

CELEBRITYHOUSE.cz
Dění z českého showbyznysu...

GOLFMAGAZINE.cz
Web plný golfu...

HOTELHOUSE.cz
Portál o hotelech, pensionech a spa resortech

BOOKHOUSE.CZ
Portál nejen o knihách a časopisech

KIDSHOUSE.CZ
Portál pro děti a jejich rodiče...

WOMENHOUSE.CZ
Portál výhradně jen pro ženy…

nice girl

Partneři projektu:



ubytování Krkonoše, kuchyně, Silvestr chaty chalupy, ubytování Špindlerův Mlýn, Masivní nábytek, Wellness pobyty